Forbrugerombudsmanden undersøger Lauritz.coms forsinkede betalinger.

Efter at ”Filatelisten” i går bragte et opslag på Facebook om kritikken af den manglende/udskudte afregning for kundernes salg på Lauritz.com, og med en henvisning til en artikel på nyheder.tv2.dk, hvor man under overskriften ”Hård kritik af Lauritz.com – sælgerne frygter konkurs” kan læse, hvordan firmaet flere gange har ændret sine salgsvilkår, så kunderne nu skal vente i 6 uger på at få sin afregning for deres solgte vare.
Læs opslaget på nyhedre.tv2dk her

Siden ”Filatelisten” bragte nævnte opslag, har nyheder.tv2.dk bragt et nyt opslag der nu kan læses, at Forbrugerombudsmanden nu går ind i sagen og i første omgang vil undersøge om Laurtiz.coms vilkårsændringer er lovlige.

Det seneste opslag kan du læse her

Om Erik Sørensen

Se også

Perforering af frimærker

De første frimærker i verden var ikke perforeret med takker. Postmestrene måtte selv finde saksen …

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

error: © 2009 - 2021 │ DJURSFILATELI.DK │ ALL RIGHTS RESERVED